ח"כ בוארון: "אפשר להגיע להסכמות בתוך 2 לילות"

אסתי פלד No Comments on ח"כ בוארון: "אפשר להגיע להסכמות בתוך 2 לילות"

ח"כ אביחי בוארון במהדורה המרכזית: "היו לו שיחות עם ח"כים באופוזיציה ואפשר לסיים את הכל בהסכמה בתוך 2 לילות. אני חושב שראשי השמאל לא לוקחים אחריות על הסיטואציה כי הם מפחדים מהאנרכיסטים בצד שלהם והשמאל הקיצוני שמהלך עליהם אימים"

צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ'
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת אביחי בוארון (הליכוד), תוקף הערב (שלישי) בראיון למהדורה המרכזית עם בצלאל קאהן, את החרמת ערוץ 14. "ריבוי הערוצים הוא דבר מבורך כי הוא נותן פה להרבה ערוצים שהיו מודרים מהתקשורת והזירה הציבורית הישראלית וזה לצנינים בעיני ברוני התקשורת, אדוני הארץ, שלא מסוגלים להפנים שיש ציבור שחושב אחרת וחי על פי השקפתו. זה לא מתכתב עם הישראליות שמישהו דימה בנפשו לבנות". 

הוא קרא "לחזק את התשתיות של המחנה הלאומי יהודי. לעשות הכל כדי שאנשי עסקים שמזדהים עם האג'נדה שלנו יפרסמו בערוצים האלה ויתנו להם רוח גבית".

לאחר מכן, התייחס בוארון להפגנות נגד נבחרי ציבור: "בפסיקה נקבע, ע"י השופט אהרן ברק בשנת 2005, שחופש הביטוי נגמר איפה שמתחילה אלימות ואנרכיה. אנחנו בעצרות הימין עשינו הכל על מנת לפעול על פי חוק ולא לשבש את שגרת החיים והסדר הציבורי. גלי בהרב מיארה קבעה הלכה חדשה שאנחנו לא מקבלים – שאין מחאה ללא שיבוש החיים".

הוא טען כי ראשי האופוזיציה מתנהלים בחוסר אחריות: "היו לו שיחות עם ח"כים באופוזיציה ואפשר לסיים את הכל בהסכמה בתוך 2 לילות. אני חושב שראשי השמאל, בעיקר גנץ ולפיד, לא לוקחים אחריות על הסיטואציה כי הם מפחדים מהאנרכיסטים בצד שלהם והשמאל הקיצוני שמהלך עליהם אימים ופשוט מפחיד אותם ומונע מהם להגיע איתנו להסכמות. אם גנץ ילך להסכמות הוא דווקא ירוויח את חייו הפוליטיים".

בוארון השיב לשאלה האם לדעתו יהיה רוב להמשך החקיקה המשפטית: "אני בטוח שכולם יצייתו להחלטת הסיעה שתהיה שאם עשינו הכל והשמאל לא בא להסכמות – אנחנו מחוייבים לציבור ולמערכת המשפט לתיקונה. אנחנו דורשים בסך הכל רוב מוחלט בין נציגי הקואליציה לאופוזיציה בוועדה לבחירת שופטים וכך בכל בחירת שופטים ימנו עם הסכמה של נציג הצד השני".



0 תגובות